Cessnock - Reisverslag uit Cessnock, Australië van Ria Smits - WaarBenJij.nu Cessnock - Reisverslag uit Cessnock, Australië van Ria Smits - WaarBenJij.nu

Cessnock

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

03 November 2014 | Australië, Cessnock

aangekomen in Cessnock ruim 430 km gereden vanuit emmerald beach onderweg nog branden tegengekomen het was hier erg heet waardoor bosbranden zijn ontstaan maar vanaf het moment dat we hier zijn waait het behoorlijk en is het zo fris dat we savonds binnen zitten :-( trouwens nog een aardigheidje de laatste avond op emmerald beach wilde ik gaan douchen maar er zat een kangoeroe op de weg naar het toilet gebouw even wachten dus tot hij weg was .....een kwartier later zaten er 3 middelgroot en omdat er overal borden stonden dat je de kangaroes moest negeren heb ik het douchen maar uitgesteld tot de volgende dag er zat er een precies voor de deur om het toilet gebouw in te gaan ...... Vandaag in Cessnock hebben we een wijnexcursie gedaan al je wilde was je toeter zat terug gekomen dus hebben we toch maar wat wijn weggegooid af en toe wel een mooi gebied de Huntervalley morgen weer op pad naar Katoomba wat in de bleu Mountains ligt .....

• 03 November 2014 - 17:58

Theo:

hallo Ria en Alex

Mooi die kangoeroes had die maar een wijntje gegeven
    dan had jij lekker kunnen douchen grapje.!!!!!!!
    Maak er weer een mooie rit van naar de Bleu Mountains.