Frasier island - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Ria Smits - WaarBenJij.nu Frasier island - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Ria Smits - WaarBenJij.nu

Frasier island

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

27 Oktober 2014 | Australië, Hervey Bay

Om 7.25 u staan we klaar bij de poort van de camping rond 7.45 verschijnt er eindelijk een 4x4 om ons op te halen we moeten meteen achterin gaan zitten daar waar de knieën in je nek zitten er worden nog 4 mensen op gepikt en we rijden naar de veerboot 30 min rijden buiten Hervey Bay .
Op de veerboot mogen we uit de auto gelukkig.... Blijkt dat we dus de hele dag in deze auto zitten ca 236 km onverhard en op het stand racen 80 km per uur mag je daar rijden dat was wel leuk alleen de rest leek wel Parijs Dakar we hebben zelfs 1 x vast gezeten in het zand en zijn door een andere 4 x 4 weer los getrokken. Mooie uitzichten gehad .hier mag je niet in zee zwemmen er zitten tijger haaien als ik het goed begrepen heb.valt niet mee telkens het Australische Engels te volgen...een lekkere lunch met bier en champagne op het strand genoten en toen weer dezelfde weg terug weer Parijs Dakar.......na de terugtocht met de Ferry werden we rond 18.00 uur op de camping afgezet. Morgen een rustdag hebben we besloten;-)

• 27 Oktober 2014 - 15:37

Syl:

Hallo Alex en Ria

Wat een avontuur met een 4x4 auto maar genieten doen jullie
    goed geregeld met een lekker biertje en champagne top

Groetjes

• 27 Oktober 2014 - 18:32